Varför ge upp, när man kan kämpa?

Ja, jag är en kämpe det har jag alltid varit.. Jag har aldrig gett upp vare sig om jag står inför ett fall och störta eller om jag står på toppen, jag ger aldrig upp och det tänker inte jag göra här heller.. Jag har förändrats så himla mycket ibland känner jag inte ens igen mig själv men någonting har inte förändrats i mig och det är min kämpa anda för det jag vill och jag vill verkligen det här nu.
Jag kan inte förklara hur mycket jag vill detta, det här är min botten, innan man snubblar och sedan märker att man ramlat ner igen men tro mig jag kommer att ta mig upp, jag kommer klättra för jag vill.. Jag vill så otroligt mycket !

Viljan slås aldrig ner, så länge jag håller uppe min vilja så kommer jag stå.. Stå vare sig mitt knä sviker eller inte jag kommer komma upp igen .. Nej jag är verkligen en "fighter"

----

Är det verkligen värt att förändras som person för att vara en i mängden? Där alla bara snackar massa skit bakom ryggen på varandra (du är min bästa vän osvosv) och nästa dag står ni där och bara snackar så mycket crap, nej tack jag klarar mig =) Som man säger, välj dina vänner med omsorg...

Nu ska jag fixa mig klar och sedan ska jag kila till skolan, hoppas ni har en bra Torsdag för det ska jag ha, har nämligen prov och jag har inte tänkt kugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0