Vilken härlig dag

Det blev först att Timmie kom och väckte mig och Emelie imorse, aströtta var vi nog allihopa.. Sedan så låg jag och Emelie en stund ute och solade sen bestämde jag och Ebba att vi skulle ta oss ner till havet för att sola lite=)
så vi åkte ner till Saltholmen och tro mig det var så sjukt underbart där, värme, klippor, havet och såklart bara njuta.. Jag fick lite ro i kroppen kände jag detta måste man göra om fler gånger..

Kom just hem och vi åkte vid 12 så det blev en bra stund men färg har man fått och det är jag glad för =)

Nu ska jag däremot ta och käka sen ska jag och Ebba ut och köra lite intervaller..

Kommentarer
Postat av: timmie

saltholmen är ändå helt onödigt kom jag på åk till sillvik nästa gång det är betydligt närmare för dig.

2008-05-25 @ 22:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0