Det snöar, helt otroligt..

Det snöar i Göteborg, helt otroligt att det inte regnar för engångsskull och vet ni, jag tycker faktiskt om det fast jag håller på att frysa ihjäl när jag sätter min fot utanför dörren, men så är det, jag tycker om det för det får mig ett steg närmare julen och jag har längtat till jul ändå sedan i September, jag vill att det ska vara det nu, bara få ta det lugnt, umgås med familjen, äta god mat, ha trevligt, ge massa present, älskar att ge saker eftersom det alltid är så uppskattande och man får någon sorts värme inom sig när man vet att man inte bara tänkt på sig själv =)




Träning ikväll och tro det eller ej jag längtar faktiskt, jag är sugen igen och jag hoppas det blir en riktigt rolig träning idag, jag är sugen på att röra på mig just nu eftersom jag kände mig så otroligt pigg i benen igår på matchen så hoppas jag verkligen att det håller i sig idag med =)

Nu ska jag sova en stund så jag är pigg och glad till träningen..



Hur som helst, är det bara jag som smälter när jag ser honom?

Kommentarer
Postat av: Lelle

Jag älskar Ola, och finns det något bättre än fina killar som sjunger Ola-låtar?:D:D:D

vem är han?



(L)

2008-11-24 @ 21:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0