Du, och ingenting..

Ja idag har jag hunnt hämta ut min klänning som jag buda på tradera, kommer ut med bilder på allt jag har hunnit buda hem, det är en liten ny samling, som sagt jag försöker bygga upp min garderob just nu, bara jag skulle vinna på ett lotteri så skulle jag kunna göra det snabbare=P Haha har faktiskt rört mina sparpengar som jag enbart flyttat över till ett annat konto för att inte röra så kan jag tyvärr inte hålla mig, fast nu är det slut på det, inget mer pill på dom pengarna inte...



Hur som helst så vet jag inte hur du tänker, falskt, gnälligt, skyller allting på mig.. sånt är livet och har vart så i ungefär två år nu och jag börjar faktiskt bli ganska less.. Mitt fel, mitt fel, mitt fel, du är alltid perfekt, du sköter dig, du gör ju allting och jag bara skiter i det ,precis så är det, allt ska ske när du kan, när du inte kan så kan du inte ställa upp men när du kan så ska alla ställa upp.. Jag vet inte, kanske är helt onödigt att jag ens lägger min energi på dig..

Ska snart äta middag med några underbara tjejer, Lelle, Mickan, Sofia har jag glömt någon ?=P

Lelle, you rock;)

Nu ska jag kila.. ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste få se en bild med din klänning..vad har du nu köpt?ler stort*..i dag vrääääker det ner snö här hemma..forts det så här hela kvällen..då har vi fått en halv meter snö på en dag..plogbilarna kör dygnet runt o ändå hinner dom inte med../kram mammsi

2008-11-30 @ 14:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0