Fredag och en lång busstur till Linköping

Ja då var det fredag igen då och jag måste verkligen påpeka att veckorna bara springer iväg, det är redan November och det känns som att vi började just och det var ju i Augusti så det var ju som ett tag sedan och jag vet faktiskt inte vad jag har gjort av tiden, känns som att jag har sjukt mycket att plugga iofs så har jag ju det men jag känner mig faktiskt riktigt nöjd jag har nämligen gjort klart vår Likviditetsbudget och vår resultatbudget och jag hoppas verkligen att den duger, för jag är faktiskt nöjd med den..

Nu var ju bara problemet att få till vår bakgrund osv och sen få in alla saker på alla dessa olika papper för vår affärsplan ska vara inne nästa helg och vi har verkligen super stressigt just nu för nu ser min helg + nästa vecka ut såhär

* Busstur + plugg
* Kolla på en avskedsvideo
* Hinna umgås med Ted
* Plugga natur på hemvägen på söndag
* Måndag, besök hos sjukgymnasten
* Vara helt klar med min del av affärsplanen
* Träning
* Tisdag, besök hos nutriguard för möte
* Träning
* Plugga naturkunskap
* Onsdag, får vårt hemprov från religionen
* Träning
* UF presentation på Torsdag
* Studentmöss provning
* Inlämning av affärsplan, få tips
* Träning
* Fredag, träning plus affärsplan
* Lördag inlämning av Affärsplan
* Söndag plugg på naturkunskap
* Måndag inlämning av 2 naturkunskaps uppgifter
* Onsdag hemprovs inlämning på religionen (Kristendom, Islam)

Puuust, säger jag bara, vill inte ens tänka på hur jag ska hinna med matcher, träning och skola samtidigt, helt sjukt..

Hur som helst ska jag försöka koppla bort stressen i helgen för det var ju som sagt 5 veckor sedan jag träffa hjärtat och jag behöver verkligen denna helg till att ta de lugnt innan jag går över tröskeln till super stressiga november..

Nu sitter jag iaf på bussen till Linköping, kommer från 15:45.. Vi ses sen =)
Hade så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0