Gokväll damer och herrar

Sådär, nu sitter jag återigen här och det har varit en fullspäckade dag idag faktiskt.. Jag har hunnit med att kliva upp först vid 12 efter det så drog jag på mig kläderna för att ta en fika med min syster och hennes vän Marie vi satt en bra stund på Condeco och bara pratade, efter det kilade vi vidare för att strosa runt lite i Nordstan.. Jag sa hejdå lite senare till min syster som tog tåget till Lund igen och jag begav mig hemåt för pluggning och nu har jag suttit och gjort lite matte har hunnit till 2014 och jag ska ha hunnit fram tills nästa vecka tror jag till 2019 så jag har inte särskilt mycket kvar faktiskt..

Jag är faktiskt lite hurtig just nu känner jag så jag hade faktiskt tänkt att sätta mig och renskriva och fixa och trixa lite med vårt projektarbete och kanske lite på vår logga också vi får se vad jag hinner med, sedan har jag funderat kring saker och ting och jag tror jag ska hoppa av Historia B för jag vet inte vad jag kommer ha för nytta av den på universitetet..

Men hur som helst jag bjuder på lite bilder nu iaf från gårkvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0