Its over..

Jag skulle just säga det, jag vet inte men det känns som en himla besvikelse ännu engång, är det kanske jag som är blind för vem man ska kalla vän och vilka jag väljer, det är ju iallafall bra att man upptäcker sådant någongång..Bör nog bli försiktigare vem jag egentligen vill ha som vän..
Just let it be, because i will..

Imorgon är det iallafall UF, sedan blir det att fixa och trixa, lite matte och så.. sen är det och åka på herrarnas match, mest för att träffa Lelle, hon ville väl ha lite av mitt "fantastiska":P haha sällskap eller nåt.. hursomhelst blir det nog trevligt, sen har jag träning själv med jsm-laget, en mkt sen träning.. så nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon..

Såg att laget vann idag med 21-30 eller något. gött =)

Gonatt på er allesammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0