need something to hold on to

On and on, this love i feel for you goes on and on..

Det är mycket jag har insett denna helgen, vad man ska hålla hårt i och vad man kanske ska låta gå och inte lägga så mycket energi på, jag tror jag lägger energi på fel saker och många gånger vet jag det själv men jag kan inte riktigt låta bli men jag känner någon sorts styrka som styr mig i rätt riktning, jag är på bättringsvägen och jag hoppas bara att jag orkar och klarar ta mig igenom allting, för i slut ändan är allt slit värt..

Jag håller på att hitta tillbaka till livet, att hitta tillbaka till glädje till livet, varför jag gör det jag gör, varför jag är här idag och varför jag har valt mina vägar som jag har valt.. Jag har hittat vägen, nu är det bara att hitta det rätta sättet att ta sig igenom den, jag tror att på något sätt så ställs vi aldrig inför för svåra utmaningar i livet, vissa ställs för större och vissa ställs för mindre men någonstans där så är vi alla starka nog att klara oss bara vi hittar den där gnistan som får oss att hålla ut och vänta på bättre tider.. Man vill nog ibland vara starkare än vad man egentligen är, men jag tror att det är lättare att dela med sig än att bära på hela ryggsäcken själv..

Nu ska jag däremot plugga klart innan jag ska sova, hoppas ni har en bra kväll.. Kram på er ..





Kommentarer
Postat av: Lell

Hoppas helgen varit bra...! blir lite orolig när du blir så filosofisk...

2008-11-09 @ 23:31:33
URL: http://linneatydenbusck.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0