On and on

Nu sitter jag igen på bussen hem då istället, tråkigt faktiskt.. jag känner mig så hemma här, men man vet ju aldrig jag kanske hamnar här senare i livet det vet man ju faktiskt inte, jobbigt att lämna Ted och nu åker han ju också till Oslo för att jobba så vi får väl se hur länge han blir där sen då..

Min helg har varit helt okej, jag har först varit och kollat på en avskedsvideo från en av mina bästa vänner och det högg verkligen så hårt i ens hjärta men nu vet jag iallafall att du tänkte på oss och det ger mig ett lugn där inne ändå och jag vet att du brydde dig mer än annat, men det som gör mest ont är att du aldrig sa något att du aldrig lät oss hjälpa dig..=( För om du bara hade sagt något jag lovar jag hade kämpat för dig med allt jag kunde ha gett, allt jag kunde ha gjort för dig..Jag lovar..

Hur som helst så har jag hunnit med att vara och bowla med Ted, hans syster, hennes pojkvän och någon kompis till dom och vet ni vad, JAG, jag av alla vann =) Haha stolt är jag iallafall..

Och nu blir det massa plugg, så nu ska jag sätta igång så jag någongång blir klar med det.. Ha en bra söndag så hörs vi imorgon eller något.. Kram på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0