Such a better place..

Idag, den 12/11 2008 skulle vara din födelsedag, din 20-års dag, DIN dag som jag gärna hade velat dela..Vi hade suttit hos dig nu och bara skrattat och haft så sjukt kul ,festat, du hade gått på systemet (såklart när man fller 20), jag hade fått ge dig en stor kram och fått säga hur himla bra vän du är, hur mycket jag har saknat dig, varför är du inte här nu för ? Jag kan fråga den frågan om och om igen men svaret kommer jag aldrig få..

Jag ska tända ett ljus för dig, det ska brinna, brinna lika mycket som min saknad till dig min vän..

Jag vill gärna bara spola tillbaka tiden, jag hade gjort vad som helst för att få gå tillbaka en stund och bara njuta av stunden.. Varför? Vännen varför? =(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0