Trött och seg

Ja denna dag har varit den tröttaste dagen på länge, däremot gick det helt okej på träningen imorse för mig men annars så har jag varit helt slutkörd känns det som, jag somnade typ direkt när jag kom hem i några timmar och sen så åkte jag för att jobba med laget, vi har packat julkort as tråkigt vart det men hurtigt ja och 3 andra packade sammanlagt 21000 julkort =) Duktigtduktigt..

Har hunnit göra pannkakor också med emma, har inte hunnit nämna det men hon är här nu och ska stanna här typ 2½ vecka =) ..

Imorgon är det match mot Kortedala, vi får se hur det går, hoppas såklart på vinst.. nu ska jag kila och sova jag är supertrött..

Hade velat sitta upp och följa USA valet men som sagt skolan måste gå före, jag lär väl ändå få veta imorgon på morgonen vem som vann.. jag håller tummarna för Obama =)

Natti på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0