Yooooou..

I just cant take a single step without you..You make me fly, you turn my world to a better place..

Idag, imorgon, föralltid..



Imorgon är det träning igen, jag kommer vara trött återigen det vet jag, som alla andra dagar.. Men om man tänker positivt som jag gör idag så spelar det faktiskt ingen störra roll för jag har de jag tycker om runt omkring mig, de som betyder något vet om det och jag vet om vilka som jag vill ha runt omkring mig.. Vilka som är ärliga och vilka som inte är det..
Varför slösa sin dyrbara tid på någon som aldrig skulle kunna slösa en gnutta tid på dig ? Varför låta någon trampa över dig? Nono..



Sen måste jag säga att Taylor Momsen är ursnygg..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0