You belong

Hade ett långt samtal med Nicole igår haha nästa två timmar men det var ju trevligt och om det skulle gå med planerna så skulle det vara skit kul =)

Träning idag med JSM-laget, vi får väl se hur det går.. Jag vill *** bara bli hel nu, bara trolla mig frisk igen och kunna köra till 100 % och liksom bara visa för mig själv och för alla andra att jag kan *** visst.. Men nu är det ju andra förutsättningar och det är svårt att sätta sig in i dom för jag har alltid haft krav på mig själv och kommer nog alltid ha det hur mycket jag än försöker, de kommer alltid finnas där för jag vet vad jag kan och jag vet hur det skulle kunna bli också.. Men nu är det inte så och det är svårt att varje träning, varje match hålla uppe humöret, hålla upp passionen för det jag gör, för varje träning/match som går så känns det som att jag bara glider en liten bit ifrån det.. Sakta men säkert och jag vill ju inte det men det är så jag känner just nu..

Har redan gått 12 månader, på Söndag är det precis exakt den dagen jag skadade mig förra året och vad har jag att se framemot nu? ha kul i typ 3 veckor till och sen 6-7 månaders rehab där jag knappt kommer ens få springa..
Jag vet inte, kommer jag någonsin komma tillbaka??

Nu ska jag kila.. Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0