Arlanda och strålande sol..

Ja då sitter jag på Arlanda, (Äntligen) och jag måste säga att flygplatser är verkligen helt otroliga, man slipper aldrig undan försäljare och dessutom så har dom riktigt bra sändning till mitt mobila bredband och riktigt goda clementiner ..

Tillbaka till verkligenheten så har resan hit gått helt okej, dock när jag skulle lämna lägenheten så tro det eller ej så gick min väska sönder (min vanliga tur) så det vara bara att dra den i det lilla handtaget och nu är min rygg är värre form än vad den var imorse, haha ja får försöka sitta ner så bra jag kan=/ Men men nu sitter jag och klagar men jag har verkligen SJUKT ont..

Ska bli skönt att komma hem iaf, får kolla upp ryggen, kanske träna om ryggen blir bättre, träffa alla och jaa bara ta det lugnt, få lie massage och såklart få umgås med min hund, jag älskar henne så mkt =)

Nu är det snart boarding så jag slänger bara iväg detta i sista sekund, vi ses uppe i norrland=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0