Bank plus fika och lunch

Jaa först blev det då banken med Holmberg och det gick superbra, fixade allting och så och han på banken var super positiv till våran ide, det kändes riktigt bra.. Vi kanske får se han köpa av oss också ;) Haha, hur som helst så gick det jätte bra och nu är det bara läsa igenom allt och fixa affärsplanen och så..

Har hunnit luncha med Sofia också, jag tog sushi och hon fick sig en kycklingsallad, mycket trevligt=) Efter det mötte Julia upp mig i stan, vi satte oss på ett fik, jag vet inte riktigt hur länge vi blev där men någon timme var det iallafall, mycket trevligt, efter det följde hon mig för att jag skulle köpa mig lite snygga knappar och jag hittade många super fina:) Men fler lär det bli..

Nu hinner jag precis uppdatera här lite jag ska nämligen på träning nu, det kommer en bättre uppdatering lite senare.. Vi ses =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0