Bara mardrömmar..

Usch ja nu är det Onsdag igen och jag har drömt ännu en mardröm inatt, är det mardömmarnas tid just nu att besöka mig eller något? Usch nej denna natten var bland de hemskaste på länge.. Hoppas jag slipper dessa nätter nu så jag bara kan få sova gott..

Jag ska snart bege mig till skolan också, blir UF idag sen religion (hoppas på att få se provet) sen matte är väl också genomgång på provet men det känns inte så fruktansvärt kul att få se de provet eftersom det nog inte gick så bra för mig =/

Jag är trötter och vill egentligen bara ligga kvar i sängen och sova ut, men som sagt snart är det lov och DÅ ska jag sova ut som bara den och sen saknar jag ted så sjukt mycket har inte pratat med honom på telefon på 1½ vecka nu och det är det jobbigaste =/ Men förhoppningsvis kommer han hem snart..

Nu ska jag kila =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0