Dålig rubrik idag ..

Hmm jadu idag klev jag upp halv 11, tog mig till skolan vid typ kvart över eller något för att kolla upp historia uppgiften eftersom jag inte riktigt förstod den, sen så blev det naturkunskap som förövrigt kändes ganska onödig att gå på eftersom den inte hjälpte mig särskilt mycket inför uppgifterna vi fått..

Däremot så är jag ändå SUPER trött idag eftersom jag kom hem vid ca 01:00 inatt, jag satt hemma hos Anton och trixade lite med loggan mycket skratt blev det iaf, men som sagt det är halvfärdig ungefär, den är stilren på ett bra sätt men ändå känns det som om det saknas någonting på den.. jag får fundera lite kring den..

Idag har jag träning framför mig sen ikväll kanske lite plugg eller så börjar jag kanske packa eftersom imorgon hinner jag till skolan, träna och sen packa klart för jag åker tidigt på Torsdags morgonen hem till Norrland och gissa om jag längtar så sjukt mycket ? Få träffa alla igen och familjen, farmor och farfar, min älskade hund , vänner osv =) helt underbart att bara få vila ut för en stund, samla på sig lite nya krafter ...

Jag fick ju operationstid också, helt underbart skönt, så snart smäller det och jag ska försöka in i det sista att komma tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0