En helt vanlig lördag

Idag har det varit en helt okej lördag, jag vaknade väl kring halv 12, tog det väldigt lugnt, käkade lite frukost och gjorde mig i ordning..
Efter det åkte jag ner och lämnade filmen jag hyrde förra lördagen, sen så åkte jag faktiskt in till stan (ensam) tro de eller ej, men jag strosade runt och kollade lite grann, tog det allmänt lugnt det var super skönt att bara rensa sina egna tankar lite och på köpet så hann jag nämligen köpa Julias julklapp, haha jaa jag är tidigt ute jag vet =)
Men iallafall jag är SUPER nöjd med den, den passar verkligen henne som handen i handsken och nu är det bara att se om hon kommer tycka om den också, jag vill själv ha en sådan..
Sen hann jag även att hitta julklapp till Emelie, helt perfekt det med, hon har velat ha detta och har sagt det minst 1000 ggr till mig så nu får hon det också =) Så jag är super nöjd..

Jag hann även med att köpa en foundation borste till mig själv


Och så bunkrade jag upp lite gottis till mig eftersom det kommer bli en liten mer ensam kväll ikväll så jag ska bara ta det lugnt sitta framför tvn, ladda inför matchen imorgon och vara onyttig=)

detta tog jag med mig hem


Sådär, jag återkommer senare..

Kommentarer
Postat av: Julia

Öh, stumpan. Menar du mig eller din kompis i Norrland? :P haha!

2008-10-11 @ 19:16:30
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/
Postat av: Julia

Hahaha, jamen mig kallar du Pulpan ju :P men vad söt du är :D

2008-10-12 @ 00:47:49
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0