Footprints in the sand

http://www.youtube.com/watch?v=d08X2lN669k

You walked with me 
When I was all alone
With so much unknown
Along the way
Then I heard you say

I promise you
I'm always there
When your heart is filled with sorrow
And despair
I'll carry you
When you need a friend
You'll find my footprints in the sand



Jag förstår inte.. Du vet att jag inte klarar det här utan dig, många säger att jag är så himla stark men ingen ser bakom kulisserna, jag har svårt att dela med mig av sådana känslor, det är liksom på något sätt mina och ingen annan ska behöva bära dom åt mig..
Jag känner att jag liksom tappar greppet om och om igen och snart har jag tappat det helt, varför lämnade du mig för? Just i den här stunden, denna minut behöver jag dig så sjukt mycket, det skulle ge mig livet tillbaka, för jag lever inte, på ytan kanske men inne i hjärtat så finns det där hålet föralltid och det kommer aldrig försvinna.. ALDRIG, hur mycket jag än försöker och när jag har det kämpigt och inget går som man vill då bryts jag ner eftersom, jag vet inte hur länge jag orkar bära, bära på alla dessa tyngder som tynger mig för var dag som går.. Jag är trött på att det alltid är något, antingen så är det knät eller så är det armen, är det verkligen meningen att jag ska få göra det jag älskar mest ? Den saken som bringar mig så mycket glädje men ändå så mycket tårar, vill jag ge upp min dröm ? Just nu känns det så, för jag orkar inte bära upp, hur mycket än jag skulle vilja det, man säger att viljan övervinner allting, men jag vet inte är det verkligen så?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0