Fredag + match

Ja idag har jag hunnit vara och köpa min nya kofta som jag har velat ha länge, så den blev inhandla nu, jag behöver verkligen en ny så detta köp var verkligen riktigt bra tycker iaf jag.. jag ska snart bege mig ner till stan för att möta upp Nicole, ska gå och strosa runt med henne där innan vi beger oss till matchen idag..
Jag är inte super sugen på att ens kolla matchen eftersom VISSA inte ens tänker på andra, känner mig fortfarande lite irriterad, men vad ska man göra? Kanske är helt onödigt att lägga ens energi på någon annan..

Hur som helst så ska jag bara käka sen sticka snabbt ner på stan =)

Ska hinna plugga också, shit vad dålig jag är på planering.. och Sandra jag håller med dig..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0