Fullt ös ..

Jaa jag har då varit helt sjukt hurtig idag, förstår inte ens att man kan vara så duktig eller iallafall inte om man heter Emma Hjerpe, hur som helst så har jag först på morgonen hunnit vara och träna lite handboll i skolan efter det käkade jag och nettan en liten macka och så sedan tog jag mig hemåt..Väl hemma så gick jag ner direkt för att börja tvätta och så blev det, vilade sedan ca 20 min efter det tvätt igen och sen har jag i princip tvättat och städat HELA lägenheten idag, och jag har gjort det ensam, hur sjukt som helst=P haha jag som hatar att städa, men nu fick jag ett fnatt och kände (nej nu är det för stökigt) och när jag väl ändå var på G kunde jag lika gärna dra igenom allting.. Skurat, dammtorkat och dammsugit =) Grattis till mig..

Sedan har jag även fått veta VÄRLDENS bästa grej idag, jag nästan hoppade i taket efter telefonsamtalet, sprudlade av glädje, det var verkligen det som gjorde min dag idag, och jag har planerat in att hinna handla, hämta ut ett paket, snacka med holmberg om UF och sen träning ikväll, snacka om att jag kommer däcka direkt jag kommer hem ikväll=P

Hur som helst, ha en bra dag jag återkommer efter träningen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0