Gokväll mina damer och herrar..

Nu sitter jag här igen efter en hyfsat lugn träning idag, det var skönt det, dock är min axel åt skogen just nu jag ska och köpa voltaren salva imorgon på apoteket och därefter hoppas jag på att kunna spela till helgen, annars blir det väl vila, den gör ont nu också så det är nog bäst att jag vilar den lite så det blir att köra ett hårt benpass på gymmet imorgon, kommer bli super skönt, behövs känns det som..

Ikväll blir det nog mest att bara ta de lugnt, ska koka lite te göra lite mackor och sen lägga mig framför tvn och bara ta det lugnt .. super skönt kommer det bli, behöver verkligen bara vila och ta de lugnt känner jag, stressa av mig lite eftersom min magkatarr är på väg tillbaka igen =/ icke bra, känner i magen så som jag hade sist innan jag fick magkatarren,, jag vet inte, jag har bara någon underlig innerlig stress jag inte blir av med =/

Aja, nu ska jag äta, jag är hungrig, vi hörS=)

Jo just det, det kommer bilder här på min nya lugg =)



Och hjärtat mitt som nu är i Barcelona..



Gonatt på er allesammans,vi hörs av imorgon eller kanske senare ikväll



Kommentarer
Postat av: Stina

vad söt du var i lugg :)

2008-10-10 @ 20:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0