Gomorgon på er..

Nu har jag klivit upp, hunnit packa väskan och ätit lite frukost =) Jag är faktiskt pigg, helt otroligt är det..

Idag är det ett fullspäckat schema faktiskt, eller det kommer vara ett fullspäckat schema ändå tills Onsdag då mina prov är bortgjorda och då kan jag äntligen bara vila ut för en stund..

Mitt schema för idag:

* Morgon träning, filmning av våra träningar
* Redovisa om Polen resan
* Kolla upp Matten med Anders
* Hämta ut lite recept och nytt ansiktsvatten
* Träning med laget
* Match med laget efter träning mot Heids farmarlag
* Hem och plugga till proven

Visst var det en riktig fullspäckad dag :P Jag får se om jag hinner allting..
Nu ska jag göra mig helt klar inför skolan, ha en bra dag .. för jag hoppas min inte blir allt för stressig


Kommentarer
Postat av: Jean-Michael Löfdahl

Kul att höra att du gillade mitt inlägg.

jag gör mitt bästa för att skriva om mina tankar, synsätt, mitt arbete samt min lilla fritid.

2008-10-07 @ 22:34:09
URL: http://www.metrobloggen.se/jeanmichael

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0