gomörrn..

Jodå jag är vaken men uttråkad så in i bomben, funderar faktiskt på att vila en stund innan jag tar mig ut till Kungälv för match, först kolla dam matchen och sen spela farmen, vi får väl se hur min axel fungerar idag, den har då inte blivit särskilt mycket bättre men vafasen jag överlever lite smärta, jag har då överlevt mitt knä hittils så vad tusan då överlever jag lite inflammation i axeln också.. Förhoppningsvis får jag tabletter som dämpar inflammationen på måndag eller tisdag av våra klubbläkare för jag kan då säga att den där krämen "ipren" precis som voltaren är rena skräpet, den fungerar inte alls, man bara kastar pengarna i sjön om man tror på det, min axel har inte alls blivit bättre och då har jag inte skjutit och passat på en vecka typ..

Så idag blir det iaf match, och nu går jag nog och vilar har faktiskt inget bättre för mig innan matchen, får inte tag på holmberg eller hon har inte svarat på mitt sms så aah vi får väl se när vi kan dela upp affärsplanen också..

Tjing på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0