Hallelujah

Kolla in denna svenska version, den är faktiskt riktigt bra..

http://www.youtube.com/watch?v=3qI9Uq3PHIg


Har bedrivit min ted framför tvn och tagit det lugnt men nu blev jag trött och jag tror jag ska börja dra mig mot sängen faktiskt, behöver vara pigg imorgon till matchen och så känner jag att denna helgen är en helg till för att sova ut ordentligt och stressa av, för jag är så himla stressad hela tiden min magkatarr är på väg tillbaka och jag måste verkligen ta tillvara på de stunderna då jag kan känna själv att jag bara kan ta de lugnt och stänga ute massa tankar och bara koppla av..

Nu går jag och sover.. Och ja Julia, jag menade dig;)

Gonatt på er allesammans sov så gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0