Hemfärd

ojoj denna vecka har verkligen bara susat förbi och det är tråkigt att jag inte har hunnit träffa vissa men det blev verkligen superstressigt dessa dagar mån-tis och imorgon blev det visst morgonflyget som lyfter 06:10 rätt tidigt så jag får ta och kliva upp vid typ halv 5 eller något och då kanske ni frågar vad jag gör uppe nu men nu är det så att jag inte hade packat tidigare så har gjort det alldeles nyss och duschat och så och jag har ännu inte packa klart, blir två stora resväskor hem, jobbigt att dra på men det är för att jag kommer ha med mig otroligt mycket mat dit ner nu =)

Så jag kommer sakna alla er här hemma jätte mkt, men vi ses ju om några veckor så typ till jul, har räknat på att det är typ 6-7 veckor så åker jag upp igen, men som sagt jag har faktiskt ingen lust att åka hem redan, känns som att jag kom nyss..menmen..

Nu ska jag sova iallafall, vi hörs när jag är tillbaka i göteborg eller om jag hinner uppdatera mig på arlanda ..Nattinatti..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa du gumman..vi hade maximal tur med dina 23 kg övervikt på bagaget..tänk att vågen va trasig på arlanda..ha.ha.ha..där spara vi 690 kr..det blev tooomt nu när du for..näää gumman ..nog ska du snart flytta hem igen..då blir allt normalt igen.ses snart igen..varma gosiga kramar mammsi

2008-10-29 @ 16:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0