Jag fick låna en ängel

http://www.youtube.com/watch?v=qPmORPxUGPs




Jag vill inte vara stark den här gången, det går inte en enda dag utan att jag tänker på dig, hur kunde du bara lämna mig sådär? Hur kunde du? Varje dag frågor jag mig samma fråga, jag önskar varje kväll att jag bara kunde ta telefonen och ringa dig precis som förr, att vi kunde skratta åt alla dom där dumma grejjerna, att du alltid fanns där när jag kände att jag behövde någon som hjälpte mig att stå upp, vet du hur svåra mina dagar är utan dig? Vet du det? Vet du hur jobbigt det är ibland, då det är dig jag behöver? Om du vet allt det här, ångrar du dig då? Skulle du ha stannat kvar om du visste hur situationen är för alla oss andra, för mig ?
Skulle du ha orkat kämpa med mig om jag hade sagt till dig att jag fanns där, jag fanns där med dig och ville hjälpa dig att kämpa vidare hur skit du än mådde, hur lågt ner du än var i dig själv så skulle jag ha kämpat för liv och död med dig, brevid din sida, vad folk än sa..
Jag kämpar för dig, här och nu.. Jag kämpar för att orka med vardagen, vissa dagar lättare än andra...


( Livet kommer aldrig mer bli desamma )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0