Juuuuul

åååh vad jag längtar till jul, det är helt sjukt.. har aldrig längtat såhär tidigt, tänker på julen typ varje dag.. Det händer inte varje dag inte och det började i början av september, snacka om att vara ute tidigt=P

Ååh jag längtar bara så sjukt mycket efter lukten av jul, av allt som har med jul att göra, ha en mysig brasa, äta jättegod mat med familjen och bara ta de lugnt och bara liksom vara med varandra, ha trevligt, prata och liksom bara vara.. Leva i nuet..
Jul innebär värme och ja jag kanske behöver lite värme nu, inte ytligt talat alltså med vädret osv det får gärna bli lite mer höst nu än vad det är men jag menar mer med att jag saknar min familj nu och min älskade hund och bara krama om den och liksom ha lite trygghet för engångsskull och bara kunna få maten serverad och jaa träffa alla vänner osv..
Jag längtar tills höstlovet nu, jag behöver det känner jag ..

Nu ska jag sova.. Gonatt


Denna bilden är så otroligt söt=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0