Matte prov och stress..

Ja ni vad ska man säga? Jag har haft religionsprov och matte prov idag, religion tror jag gick super kändes så, jag fick med allting och jag är nöjd fast Matte provet, behöver vi ens prata om det? Det kändes bra i början tills jag kom till dom där uppgifterna, nej det pratar jag inte om engång till, bara om jag fick bra på det=P

okej, bort från skola och åter till träning, håller på att koka till potatis just nu ska käka min middag sen är det åter träningen idag igen, vi får väl se hur min axel fungerar idag annars blir det väl troligast gymmet men förhoppningsvis handboll =)

Ikväll blir det nog lugn kväll, hur skönt som helst.. jag återkommer då, känner att jag har för stressigt just nu..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0