Nån som du

Grrr, idag är jag verkligen arg och besviken på hur folk verkligen tänker.. Förstår man inte att man inte liksom bara åker 160 mil sådär över en dag, jag menar jag fick kliva upp halv 5 imorse bara för att hinna till träningen och när jag väl kommer fram så får man veta att matchen är flyttade och att jag åkt 160 mil för en endaste träning som jag heller inte gjorde så mkt på, fick ju mest sitta så jag kunde lika gärna ha varit på gymmet hemma i norr och fått en träning som jag verkligen behöver... Nee att lyfta luren och ringa tycker inte jag är särskilt svårt men det kanske är det för vissa eller så är det bara så enkelt att man inte bryr sig om andra...

Slut diskuterat om den saken jag kan inget göra när jag redan sitter här nere, så man får väl bita ihop och ta det med en klackspark som allt annat..

Imorgon blir det iaf att knalla runt på stan med emelie, får se om jag hittar en vinterjacka, jag behöver verkligen en just nu iaf..
 Nu skajag sätta mig och kolla en film .. hoppas ni har en bättre kväll än vad jag har.. kram på er

Kommentarer
Postat av: saaaaaandra

hörde om det. vilka idioter, ursäkta mig. men alltså är det så svårt och ringa och säga det ? :/ förstår att du är irriterad

2008-10-31 @ 13:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0