Nehepp

Nej jag vet faktiskt inte vad jag ska säga, jag vet heller inte vad man ska kalla ärlighet nu för tiden heller, hur svårt är det att liksom bara vara en vän som står upp där för en i vått och torrt när man inte gör det vad ska man kalla den personen för då? För en äkta vän för mig är en som är ärlig mot en, ställer upp för en när man behöver det, en som liksom alltid finns där på något sätt.. Jag vet en som alltid gjort det för mig iallafall, en som jag kanske inte har bästa kontakten med längre men en som man ändå vet finns där för en samma som att man själv finns där för henne och det är Stina, du är bäst, glöm aldrig det..Jag kommer tycka det så länge jag lever, vad som än händer finns du här inne och kommer alltid göra det, vare sig jag bor nära eller på andra sidan jorden så är du den som alltid kommer vara mina bästa vän..

Ikväll har jag varit med en del i laget, vi käkade middag, vi åt min och emelies paj och sen kollade vi film och filmen var super bra faktiskt och nu sitter jag hemma och ska snart gå och sova..

(Är du verkligen en ärlig vän ?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vänner som aldrig har tiid och inte finns där för en när man behöver dem,,är dom sk vänner? eller skall du kalla dem kompisar i stället? det är något du själv måste fundera över..hoppas att det löser sig..kraam mammsi

2008-10-19 @ 09:08:41
Postat av: Stina

naaw, gumman.. du vet att jag alltid finns här för dig, no matter what! saknar dig men vi ses ju snart :)

2008-10-19 @ 19:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0