Sen kväll återigen

Tyvärr blev det en sen kväll igen, men jag vara bara tvungen att kolla Gossip girl, jag fick avsnittet jag missat av Julia idag och det var så sjukt bra, jag bara längtar till nästa hoppas det kommer imorgon så kanske jag kan redan imorgon bara hämta den av henne, hon är helt underbar lilla julia som låter mig sno alla avsnitt av henne=) Men det är för att med mobilt bredband så går det inte fortast i världen att ladda ner, så jag får väl leva såhär ..

Hur om helst, imorgon blir det möte med banken, ska öppna konto till vårt företag, hoppas på att det blir bra och ordnar sig, dock vet jag inte vad jag ska ha på mig imorgon, jag är super sugen på att få ta på lite mer vardagliga kläder än träningskläder, vi får väl se vad som kommer =)

Nu ska jag sova, gonatt på er, sov gott..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fö..fö..företag???hoppas det är något med skolan..jaaa med dig gummsan veeet man ju aldrig..kraaamiz mammsi

2008-10-14 @ 11:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0