Snart onsdag och veckorna bara rullar

Veckorna bara susar förbi så snabbt så jag hinner ju inte ens med, jag menar det är snart höstlov, vi började ju nyss skolan? Vad händer? Haha jag ligger lite efter just därför känns det som om veckorna bara glider förbi mig just nu..
Tränade med vänster idag, gick väl helt okej för att jag är högerhänt ändå, får ju som sagt inte passa/skjuta med höger förrän kanske fredag =/

Kom även nyligen hem från träningen, jag ska ta något och äta sen blir det väl sova tror jag, jag är dödstrött idag..

Däremot har jag hittat en helt underbar kappa som leighton meester har, jag är döö kär =)

Nu kilar jag, vi hörs väl imorgon hoppas jag ? :D Natti på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0