Söndag och massa plugg

Lyssna på denna låten :)

http://www.youtube.com/watch?v=VgAkAgYz0cA

I helgen har jag umgåtts med hjärtat mitt har varit super =) Jag saknar honom så mkt hela tiden, hade vart perfekt om han var här hela tiden, är så ensamt utan dig..
Sen har jag hunnit plugga lite och så, läst på lite inför religionen idag, behövs nog lite mer att läsa på faktiskt sen så hade jag tänkt att göra lite matte senare på kvällen.. Blir nog bara en lugn kväll ikväll tror jag ..

Jag skulle ha kollat matchen idag som gick mot S-hof men jag missade bussen så det blev inget =/ Men dom vann hur som helst och det var ju super det : ) Hade velat se matchen ..

Hoppas ni har haft en bra kväll annars och så..Och så får ni ha en fortsätt trevlig söndag =) Jag ska mysa till det ordentligt snart så jag sticker nu ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0