Vaken igen

Nu har jag vaknat har legat och sovit från 10:00 till typ 15:00 hur trött som helst var jag..

Resan till Polen kan bli en mycket lång berättelse, det första man ser när man kommer dit är lösgående hundar och det skär i hjärtat att det kan vara så himla fattigt, men hur som helst så var inte alla delar i landet så nedåtgående utan det fanns faktiskt många ljusglimtar i landet också..

Vi har varit och kollat på en saltgruva det var hur mycket trappor som helst att gå i, men det var väl lite intressant ändå och sen har vi varit runt i Krakow och kollat runt lite i staden och fått veta lite om dess historia och sist men inte minst det man åkte till Polen för, Auschwitch..Det var en jobbig historia det, känslan av att gå där går inte att förklara men jag rekommenderar det för man får verkligen sig en tankeställare i livet och jag tror det behövs ibland..

Jag är iallafall hyfsat nöjd med resan förutom att det fanns puckon som förstörde skit mycket men hur som helst så ville jag inte att dom skulle få förstöra min resa dit heller så jag är ändå nöjd och lärarna hade gjort ett riktigt bra jobb som fixat allt detta.. Dock har jag varit fruktansvärt trött när jag varit där och vi har bara fått ett ynka litet lunch paket varje dag bestående av vita frallor, (ALDRIG mer vita frallor) ..

Jag orkar faktiskt inte skriva så mkt, jag kan lägga in lite bilder istället så får ni se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0