En väldigt seg morgon..

Ni vet nog inte hur gärna jag hade velat ligga kvar i sängen och bara sova, jag är så sjukt trött i huvudet och i kroppen idag, vi får väl se hur allt går men jag måste iaf plugga fast det är det sista jag vill just nu.. Seegt är det iallafall, nu vill jag bara ta en resa iväg och bara ha kul, men förhoppningsvis blir vår USA resa av på våren.. kommer bli så sjukt kul, man kan nog inte längta mer än vad jag gör just nu =)

Ikväll är det match för jsm-laget mot a-laget, vi får väl se hur det går, kommer bli kul att spela iallafall fast det bara är en träningsmatch, vi får iallafall se hur laget ligger till och så ..

Nu ska jag börja bege mig mot skolan också, tråkigt.. =/ Men hoppas ni har en piggare och bättre dag än vad jag har idag.. Vi hörs lite senare..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0