Everyone knows who you are..

Jag sitter här och funderar kring vänner och så hur man värderar saker och ting och jag undrar faktiskt ärligt vilka som egentligen är ens vänner, vilka man kan lita på när man väl behöver dom, vilka som ställer upp för en när det verkligen gäller.. jag har redan engång varit med om det, när jag flyttade så sollade jag bort 3/4 delar av min vänskapskrets som visade sig bara vara skit, som aldrig hör av sig som helt enkelt inte brydde sig och sånna behöver jag faktiskt inte i mitt liv just nu..
Jag är i en fas där jag känner att jag behöver pålitliga vänner..jag är någonstans där jag känner att det är dags att ta tag i mitt liv nu, för nu är det ju liksom jag, jag har rivit mig loss från hemmet och flyttat ut, jag har lärt mig mycket nytt och framför allt lärt mig att ta ansvar och det är just det jag gör just nu..

De vänner jag tycker om vet nog troligast om det för jag har nog talat ganska klart språk med dom och om jag känner att någon gör mig en oförätt så lär dom nog också få veta det ganska tydligt.. Jag är bara så less på att bli sviken (det kommer man nog bli många gånger i livet) men just nu känner jag att jag bara vill ha ärlighet..

Jag anstränger mig ofta för att hinna göra saker och lovat och så och fixa det hit och dit iallafall se till att få det gjort på något sätt och stressar hit och dit medan andra liksom bara inte bryr sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0