Framgångar..

Hmm ja jag vet inte riktigt vad jag själv tycker och tänker om mitt eget sätt att se på saker och tycka om saker, jag är allt bra knasig och lite ego ibland också det måste jag erkänna.. Men som sagt ibland undrar jag om jag valt "fel yrke" att satsa på att det egentligen kanske finns något annat där ute för mig som skulle passa mig som handen i handsken, men det vet man ju aldrig om man aldrig vågar satsa på något nytt och jag är en sån som ofta hänger mig kvar vid det gamla för att det är någon sorts trygghet i sig för mig..

Jag har suttit och tänkt mycket och jag känner att det finns så mycket där ute i världen som har att erbjuda mig, mycket som jag missar men det har jag ju iofs valt men det finns så mycket mer jag har så mycket framför mig som jag vill uppleva, som jag vill göra och jag hoppas Julia vill följa med på mitt erbjudande för det skulle vara paradiset, min livs resa skulle det bli..

Nu ska jag sova för vi har coopertest imorgon och jag vill vara hyfsat pigg till det =)Natti på er allihopa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0