Fullspäckad helg

Jag idag har jag väl hunnit med rätt så mkt, först blev det skolan och plugg hann även göra klart hela NK arbetet efter det blev det hemåtfärd och packa upp lite grejjer och sen drog jag ner till stan direkt och beställde klipptid, kommer bli superskönt att få en förändring och jag vet precis hur jag vill ha det =)

I helgen så blir det JSM, så jag återkommer nog först på söndag eftersom dator blir nog inte medtagen alls faktiskt, fast man vet ju aldrig, jag kanske ångrar mig ;) Återstår att se vad jag bestämmer mig för..
Vi får väl se hur det går borta i Jönköping..

Däremot drar jag mig mot Polen nästa vecka så det kommer bli dålig uppdatering då med, åker på Måndag morgon och kommer tillbaka på Fredag morgon, vi får väl se om det var värt att åka dit, kommer iaf att bli intressant ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0