Godmorgon på er =)

Nu har jag varit uppe sen 8 imorse, jag har nämligen haft tvättid så det blev att tvätta hela morgonen men nu är jag klar som tur är och nu väntar jag bara på att tvätten ska torka så jag kan hämta upp den.. =)
Sen har jag även hunnit med att sitta och skriva lite på NK B, har hunnit 4 sidor av 13 så det tar som en stund detta.. men det ordnar sig nog hoppas jag på, måste ha gjort det nu i veckan för jag har ju JSM till helgen och då kan jag ju inte sitta och plugga..

Sen ska jag även hinna med att åka och köpa mig lite skruvar och så, så jag kan ta och hänga upp min hylla jag har köpt för mina kläder och så, sen ska jag väl även hinna förbi Ö&B för att köpa lite tandkräm och lite sådana nödvändiga saker.. Får se vad som händer efter det, hade tänkt att ta ett litet lätt löppass så jag får väl se =)

Men nu ska jag iallafall återgå till pluggandet, har massa matte att göra också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0