Godnatt på er =)

Jag lägger ner bloggandet för idag, det har hunnt bli ganska många inlägg känner jag och det räcker för dagen.. nu ska jag bara lägga mig i sängen och bara ta det lugnt.. ligga och samla lite tankar och bara stressa ner för jag tror jag behöver det.. Det känns som om det vore bra för min kropp just nu för att orka med allting och så.. Med träning osv, så det blir nog skönt att bara stänga allt runtomkring ute för en stund..

Däremot kan jag säga att jag har sådan "vinter" känsla i mig just nu, har haft det flera dagar nu, sån där julkänsla på något sätt, jag hoppas den är kvar hela vintern, för den är så himla mysig då lider man inte av kylan som man annars gör..

Däremot har jag varit sugen på en promenad hela dagen men nu känns det försent och ensam vill jag heller inte gå ikväll ..Men det får jag ta en annandag.. Hoppas ni får en bra kväll iaf, vi hörs =)

Godnatt på er sov så gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0