Keeps getting better..

Im ready to crash..

Idag har jag hunnit vara hos sjukgymnasten, pratat lite om knät osv och sen har det varit skolträning lite småseg var den och så men ibland behöver man också sådana träningar, nu är jag på väg till träningen med laget har hunnit sova typ 1timme och nu är jag lite piggare, blir gym för mig först och sen ett handbollspass, blir skönt tror jag, köra igenom benen lite känns helst okej.. Får köra lite hårdare idag känner jag så jag verkligen kör igenom dom ..

Ikväll får jag se vad som händer och sker, återstår att se.. kanske så blir det att hänga upp våra hyllor eller så blir det att hälsa på någon får väl se, eller plugg:P tre alternativ.. sista lät inget vidare menmen det måste ju också göras någongång..

Nu ska jag byta om ..

Vi ses;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0