Klaaar:)

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, det blev mörkare än vad jag hade tänkt mig faktiskt, men nu var det ju så att hon frisören som färgade mitt hår sa att det var bättre för när håret bleknar så kommer jag få den färgen jag vill ha och det tar ju någon månad men sen skulle det vara ljusare :) Perfekt återstår att se.. jag blev hur som helst nöjd.. visst jag älskade min blonda look men som sagt det är så tråkigt med ljust på hösten och så, sen blir ju den blonda färgen oftast så himla tråkig så nej nu är jag brunett igen, fast om ett tag så en liten ljusare brunett =)

Jag åter kommer senare, här får ni lite provsmak på min nya färg =)




Ciao =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint det blev..men du emma!!!du behöver inte färga hit o dit...du är vacker som du är...har du inte förstått det..ler*kraaam../mammsi

2008-09-12 @ 19:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0