Kvällen

Nu ska jag börja gå och lägga mig, jag börjar känna mig riktigt sömnig faktiskt.. Jag längtar till tusen tills imorgon för då blir det Urban by Björn Axen och ny färg i håret, återstår att se hur det blev:P jag kan ta och lägga upp en bild så får ni se om det blev bra eller inte =) Förhoppningsvis så blir det nog bra, jag har förberett mig väl jag ska skriva ut lite bilder och så i förväg så jag har lite att komma med hur jag har tänkt osv sen får vi se vad frisören slänger ihop =)

Jag bara älskar att bli ompysslad så är det bara, dock så kostar det skjortan men thats life..

Jag längtar tusen till USA också, återstår att se =)

Nu ska jag sova, hoppas ni har haft en bra Onsdag..godnatt på er ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0