Kvällsmys

Nu sitter jag här i ett par jätte sköna mysbyxor en stor go kofta och massa tända ljus, så det är super mysigt här.. Dock saknas en person här, han ligger väl säkert hemma framför tvn just nu eller något sånt, men jag saknar han iaf det vore mycket bättre om han var här nu.. Men om någon helg kommer han väl hit för att hälsa på mig =)

Imorgon är det tester, först i skolan har vi styrke tester nere i gymmet efter det har jag Historia B och senare på kvällen är det träning och då har vi först spänsttester och jag tror även sprinttester efter det handboll och säkert intervaller eller gym, något av det iaf .. Så det är fullt upp på mitt schema iaf, skulle gjort matten idag, men blev det av tror ni? Nopes jag får ta och göra den imorgon och på Tisdag blir det i princip att sitta hela dagen med NK B arbetet.. nu känns det mer som man börjar komma in i tempot, men det smyger sig sakta på=)

Och alla har typ varit och kollat RIKs juniorlag spela sm i helgen här i götet men jag har nog varit den enda som kände att "neej, jag får så himla mkt handboll hela tiden så jag behöver faktiskt en stund för något annat" så jag har inte varit och kollat på någon match alls och det är jag glad för, jag har hunnit med massa annat nödvändigt istället =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0