Live your life..

Nu är det Torsdags morgon, det är helt fantastiskt hur snabbt veckorna/dagarn går.. Det liksom bara rinner förbi snart har jag gått i skolan i ca 1 månad och jag har inte ens hunnit komma in i "plugg" tempot än, men idag har jag faktiskt tänkt mig att hinna med att handla och sen plugga på NK B så jag hinner det nångång, kanske lite Matte C också.. Någon som vill komma och göra mig sällskap kanske ? =)

Ikväll blir det hur som helst att jobba med laget, får väl se hur det blir.. men det var tydligen här nära oss så det är nog ingen fara.. tror nog det blir helt okej faktiskt ...

Jag är trött och less på att någon kommer och säger vad man ska göra osv osv när man själv inte kan ta det när man säger åt den .. Då tycker jag det är bättre att man sköter sitt och respekterar att det INTE ALLTID funkar när man själv tror det ska funka, för du vet allt kretsar inte kring dina scheman :)

Hur som helst, nu ska jag kila till skolan har UF idag, ska skriva lite på Projekt Arbetet grejjen också..
Vi går höras senare,,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0