Lugn dag ..

Idag har jag hunnit med att städa igenom mitt rum grundligt och nu känns det mycket mycket bättre här, hur skönt som helst att ha gjort bort det =) Sen har jag hunnit vara och träffa Julia, vi stannade och kollade på en demonstration som var i stan idag, rasister osv det fick en att vakna lite grann men jag orkar inte gå in på hur onödigt det är just nu tar det senare..
Sen hann jag och Julia ta en fika och ta en lång pratstund och det var trevligt sen så åkte jag ut till Ikea dock hade dom redan stängt så det får bli imorgon istället...

Nu är Julia på väg hit så jag ska ta mig härifrån dator nu, hoppas ni har haft en bra dag..och en bra gårdag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0