Lyssna på den här..

Här har ni en riktigt bra låt.. Jag satte mig och lyssna på den igår och nu kan jag inte sluta..
Den säger mig faktiskt ganska mycket.. om ni lyssnar på texten..

http://www.youtube.com/watch?v=IhfQ8Ayuffc

Varför ska man alltid tänka efter så mycket? Varför saker är si och så, är det verkligen så nödvändigt att alltid göra det? Jag frågar mig själv saker varenda dag, ibland blir man upprörd för så små saker och det är inte värt det, helst inte när jag har så lätt att falla in i min stress igen, den bara ligger och lurar hela tiden jag känner det varje dag men det gäller att hålla sig hårt och ta varje dag som den kommer..

Jag klev upp shär tidigt för att jag trodde jag skulle vara tvungen att ta tåget ut till Kungsbacka för matchen mot Aranäs men nu blev jag lycklig, jag får skjuts av min tränare =) Perfekt så jag ska inte iväg förrän vid 1 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0