Matchdag + Stan..

Idag har jag mest varit i skolan för UF och gjort lite smått och gott, ringt runt lite grann och fixat och donat efter det åkte jag inte till centralen för att köpa mig ett busskort och efter det så gick jag lite på stan och köpte mig en nagelborste, deo, sminkborste, schampo och balsam det var min "shoppingrunda" efter det så gick jag in och beställde tid för färgning på Urban by Björn Axen jag tror dom är väldigt duktiga och jag hoppas på det =)

Hur som helst ikväll blir det match mot Sävehof, deras yngre A-lag tror jag det var eller typ spelarna som är i andra 6an eller nåt, vi får väl se vilka det blir vi möter =) Hoppas på lite spel iaf..

Hoppas ni också har haft en bra dag, jag återkommer efter matchen med resultat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0