Mysig kväll

where ever i am, what ever i do, it will always be you (L) Ted..

Har varit och tagit EKG idag med laget, det gick bara bra lite läskigt bara när de där sugpropparna skulle på..

Just nu sitter jag bara här och tar det lite lugnt innan jag ska nanna, jag är supertrött men jag tänkte att jag överger inte er ikväll och skriver ett litet inlägg här.. Har även tänt massa ljus i mitt rum nu och det är supermysigt lite sån där "jul" känsla på något vis, det är väl också lite komiskt kan man ju tycker eftersom det är ett tag kvar till jul, jag menar jag sitter i september med julkänsla, vart kommer min julkänsla vara då när det väl är jul?=P

När din väg är lång och du är trött
Men du måste ändå gå
Och när skuggorna börjar växa och få liv
Och när natten skrämmer så
Är jag bredvid dig och jag följer varje steg du tar
Och hos dig stannar jag kvar


Nu ska jag nanna, jag är superduper trött.. hoppas ni får sova så gott.. Natti på er allesammans=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0